Search:

Type: Posts; User: iseedeadmonkeys

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.06 seconds.

  1. HELP...Is this a new type of flare??

    Hello one and all, some of u know me some of u dont.

    I have been super ill since the w/e and i need some advice from fellow lupies as the drs dont know what is going on with my lupus atm.
    ...
  2. Replies
    5
    Views
    547

    Blood tests/work

    Hello everyone i hope u are all having a really good friday.

    I want to urge everyone who has to like me have blood tests every few weeks not to forget, even if you feel ill and cant go out, please...
  3. Replies
    9
    Views
    983

    Cheers love! needed to check before "one" goes...

    Cheers love!

    needed to check before "one" goes to the drs tmrw, such fun!!
  4. Replies
    16
    Views
    2,804

    OR if your like me and no sort of treatment works...

    OR if your like me and no sort of treatment works nor does consealing it help!! nothing you can do, just walk with your head held high and let everyone stare at you as if u just fell out of the sky...
  5. Replies
    32
    Views
    3,447

    I cant remember how i came accross this forum...

    I cant remember how i came accross this forum lol, i think i must of googled it, but thanx to this forum i now have a wide range of friends with lupus from all over the world who i keep in contant...
  6. Replies
    9
    Views
    983

    Bi Pola & Lupus

    Hello peeps

    Can someone please answer for me if lupus has anything to do with bi pola disorder?
    I know lupus causes depression (well known fact) but if "one" had bi pola then got diagnosed with...
  7. Wow thank you!!!! been amazing day so far, just...

    Wow thank you!!!! been amazing day so far, just waiting on Norma and MJ to come round (its our early evening now xx
  8. Replies
    502
    Views
    136,559

    Yes i deffo know what u mean, well im praying for...

    Yes i deffo know what u mean, well im praying for you
  9. Replies
    7
    Views
    751

    Sad news....

    Hello everyone!

    So last monday we had some really sad news, Joe (6) Shane (5) lost their father, Was a complete shock to everyone who knew him, Boys and norma obv taking this all very hard.
    ...
  10. Replies
    8
    Views
    3,302

    I used to take benadryl and all the citrizine...

    I used to take benadryl and all the citrizine stuff to try and help rashes plus allergies, ask ure dr about fexofenadine, bloody brilliant stuff, and dont contain lactose either which i found...
  11. And if that dont help, im kidnapping you and...

    And if that dont help, im kidnapping you and taking you with me in may!!!!

    Then i shall stick a dr infront of you and kick off til they see you AHA
  12. Replies
    502
    Views
    136,559

    ~Good good, let us all know how you find it...

    ~Good good, let us all know how you find it working for you in the next 3/6 months, i aint everyones cuppa
  13. Hahaha soo glad i dint start a new thread about...

    Hahaha soo glad i dint start a new thread about this!!!

    Just got the email about 2 hours ago, its brilliant news for all of us, looking forward to a pharmical company to buy it over here....gonna...
  14. Replies
    5
    Views
    628

    Sandy dandy, What a great post, ok i shall try...

    Sandy dandy,

    What a great post, ok i shall try in same catorgories as you...here goes~

    Deffo diagnosed with
    SLE-2007
    Secondary Fibro
    SCLE-2010
    Raynauds-2010
    sjergons (sp?)-2010
  15. Replies
    4
    Views
    560

    Thanx chucks means alot, yeah was just thinking...

    Thanx chucks means alot, yeah was just thinking about firsts etc...oh tgal dont be sorry! i will see her again aha, thats one thing thats kept me going and dealing with the pain of loosing her xx
  16. Replies
    4
    Views
    560

    Happy Birthday in heaven

    Today would of been my nanna's birthday,

    So i want to wish her a very happy birthday!

    My nan aka Doreen Hayes sadly passed away last june (part of the reason i was away from here) the morning...
  17. hola ive been on imuran for 8 months now,...

    hola

    ive been on imuran for 8 months now, straight from mtx, ive had soo many complications with taking it here we call it azathioprine, im on a slow up to 200mg for 3 months to see if it helps...
  18. Replies
    28
    Views
    2,154

    Oh chuck, I am soo sorry to hear about all of...

    Oh chuck,

    I am soo sorry to hear about all of this, but what u are doing is right, im trying not to sounds nasty and know she is your mother, but seriously what goes around comes around, i...
  19. Replies
    9
    Views
    688

    Mount, yeah weird huh! was thinking about that...

    Mount, yeah weird huh! was thinking about that the other day, was gonna annoy them and go back, but stupidly cant remember wot forum it was lol
    Oh i kno its been way too long i am getting better...
  20. Replies
    9
    Views
    688

    Numpty are you on fb? i have them all there, but...

    Numpty are you on fb? i have them all there, but for some unknown reason cant transport them to here, whats up wiv that!! i used to be really good at stuff like this haha oh well i think i must be...
  21. Replies
    502
    Views
    136,559

    I used to take mine on a monday, hence m day not...

    I used to take mine on a monday, hence m day not just mtx day lol and folic acid was on a friday f for friday, most of my friends take theres on a saturday, but word of advice take it at night time...
  22. Replies
    243
    Views
    28,827

    Oluwa, I cant even begin to imagine the pain...

    Oluwa,

    I cant even begin to imagine the pain of loosing the love of your life, your best friend, your soul partner, all i can say is you are constantly in our thoughts and prayers, that in time...
  23. Replies
    9
    Views
    688

    Well i cant upload coz aint got a clue how too

    Well i cant upload coz aint got a clue how too
  24. Replies
    9
    Views
    688

    Update of iseedeadmonkeys life

    Well hello there everyone,

    I really hope everyone is feeling ok-ish, thought i would update peeps on whats been happening in the world of Jane, nothing major exciting to write home about but has...
  25. Replies
    502
    Views
    136,559

    Marla, Should get it checked once or twice a...

    Marla,

    Should get it checked once or twice a month, the drs should send you in more if you have any other liver complications, hope this helps
    xx
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4